3/9 Spelade Blender På BP i Örebro!

Äntligen så fick man dansa och lyssna på Blender=)
De är ju en av mina favoriter.

Deras musik gör en lycklig, man får energi och man njuter av att man lever.

Kvällen va faktiskt underbart roligt, dansade en hel del=)skrattade med mina kompisar och tog bilder såklart!
dansade även kille denna kväll och det va super roligt.

Dansade med min lilla Becca=) jag förde både i bugg och fox. Testade även att snurra i foxen=) och det gick väldigt bra med becca de va första tjejen jag kunde ta en snurr med i fox, så det va riktigt kul
så nu ska jag försöka att fortsätta att göra det med becca och sen våga göra det med andra.
Men Becca följer mig riktigt bra, hon är jätte lätt att föra, är med på allt det jag gör så det är super kul!

Blender spelade helt fantastikst bra som vanligt, fast de spelade riktigt bra denna kväll=)
De hade själva mycket energi, som spreds ut till oss i danspubliken!
Ni vet säkert detta men säger det ändå ni är helt
UNDERBARA.

Bilder kommer senare, sitter just nu vid fel dator=P

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0