Första deltävling i DBK!

Har inte ritkigt hunnit med att skriva i min dansblogg.
men tänkte jag skulle skriva nåt om första deltävlingen i DBK!

Date- De spelade " Till Dom Ensamma "
Är inte så förtjust i låten men tyckte att han sjöng väldigt bra. Tycker om hesheten som han har och det gör låten väldigt bra=)
Tycker iaf jag. Så det känns bra att de fick sin guldstjärna och de gick vidare tills nästa deltävling!!




Andra låten de sjung va "Helt Galen I Dig" , en super bra låt. I love!!!









Black Ingvars- De är ju riktigt bra musiker men tycker inte att det är ett dansband och de är riktigt svårt att dansa till.
Men tycker att det är väldigt bra gjort att de har blandat låten me något rockigt och samtidigt kör orginal låten.
Kul att de gick vidare till nästa deltävling och se va de sjunger för låtar!





Andra låten Black-Ingvars sjöng heter "Snart Tystnar Musiken" Väldigt bra låt, de lyckas med att göra den rockig=)





Von Hofstenz- Hm vet faktiskt inte vad jag ska säga om detta band men tycker lite att det va en flopp. De va inte bra nånstans i mina öron eller ögon! tyckte inte om dom. Vet inte vad jag ska skriva mer. Så de vart kort om dom!!



Deras andra låt "Just Nu" Säger bara att han ska hem och träna på att sjunga!!!




Shame- De lät faktiskt hyffsat bra. Bandet behöver nog lite mer tid på sig att komma in i dansvärlden!
Förstår att de va nervösa, men jag skulle vilja se de ute på dansbanan och se hur det är där. Hoppas de spelar ute på dansbanorna snart=P Deras låt heter  "Hos Dig Är Jag Underbar" Den låten sjöng de faktiskt riktigt bra!!!




Deras andra låt "Sensuella Isabella" den låten va helt ok! Hoppas verkligen att de spelar nånstans nästa år som man kan åka och lyssna på dom i verligheten!!





Ezzex- Ett band som verkligen förstörde låten " Aldrig Ska Jag Sluta Älska Dig" total flopp!
Den låten som är riktigt bra och sen så sjöng dom den.. nee säger jag bara. Ezzex kan ta och skaffa sig en ny sångerska eller lära sig att sjunga hos en sångpedagog! Även om hon va hes och förkyld så hörde man att hon inte kunde sjunga!



De kom ju inte vidare till sin andra chans men hittade en låt som de spelade!
Så lyssna på den också om ni inte har hört den.
Låten heter " I Natt Är Jag Din "


Det va om min första deltväling i DBK!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0