Hinner Inte med!

Ni får ursäkta mig, men jag hinner inte med min dansblogg just nu,
men gör så gott jag kan för att jag ska hinna uppdatera!

Litet inlägg tänkte jag skriva om andra delfinalen i DBK den 31 oktober!

Det va rätt band som gick vidare till tredje deltävling alltså Zekes som fick en guldstjärna och Date som fick vara med i tredje delfinalen!
Mycket bra va det iaf tyckte jag den gången!

Men blir faktiskt lite besviken på Per-Gunnarz och 90`s Avenue.

Per-Gunnarz va ju ok. men tyckte att det va dagispojkar som spelade och sjöng det va inte alls bra fast ändå ok.=/ de behöver bli äldre.

90`s Avenue- Säger precis som Thomas Deugten, att de inte har nåt där att göra om de bara vill¨bli kända.
Så funkar ju inte dansbandskampen!

Black Ingvars tyckte jag att de va rätt band som åkte ut, för de hade ju egentligen inget där att göra även om de va ett bra band. Så tyckte inte jag att det tillhörde DANSBAND!!
Nee tycker att de går över gränsen faktiskt.

Men skulle gärna vilja ha en skiva med Sven-Ingvars och att de spelar dansbandslåtar fast i sin stil. De skulle nog gå hem hos många folk tror jag!
Så hoppas att de kommer en sån skiva=)

Lite om de bandet som spelade under andra deltävlingen!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0