Casanovas I Brunnsparken

Casanovas spelade i Brunnsparken den 6 oktober!

När man kom precis utanför entrèn så stod det ett gäng ungdomar.
Gick in och betalde, sen hängde jag av mig jackan. Sen när man kom in i danslokalen så sa jag
SHIT va många unga det va,
Det är riktigt kul faktiskt att det kommer mer unga till BP så att de kanske vill börja och dansa de med=)
Tror att de lär sig i skolan kanske 1 gång i månaden och sen att man får gå ut på ett dansställe och dansa.
De är ju en gymnasie klass 2 gånger om året tror jag på BP och testar lite.




Men iaf under kvällen så va det underbart att få dansa till MINA GRABBAR!
Det va riktigt längesen jag dansade till dom så man fick riktigt mycke energi under kvällen.
Tog några kort också på grabbarna och en del vart väldigt bra och en del inte har inte lärt mig tekniken än på att ta proffsbilder =P det är ju inte bara att trycka utan en massa andra grejor måste man ställa in.

Bilderna kommer ut på www.dancefever.blogg.se/dansbilder



Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0