27/9 Spelade Blender I Köping!


Jag och min pojkvän åkte till Köping och dansande till Blender. 
Måste bara skriva nackdelen med att dansa i Köping, är att det är väldigt litet dansgolv och rätt så många tävlingsdansare elle ja kändes som det va väldigt många.
För de liksom tog över dansgolvet=/ De tog inge hänsyn alls att det va andra där.
De kickade och hade sig. Deras armar va överallt.
De liksom trodde att inte de fanns några andra på golvet, utan bara körde på.
Fick en antal smällar av deras armar som flög.
Tycker faktiskt att tävlingsdansare kan tänka lite på att det inte är nån uppvisning utan en danskväll.
Jag kickar ju också men ser mig för innan jag gör det men om det är trångt så låter jag bli. 
Det va den enda nackdelen. Men trots detta så hade jag faktiskt väldigt kul och njöt hela kvällen av min pojkvän som jag dansade med och Blender. Ni är helt underbara.
Älskar verkligen era låtar. Får såå mycke energi av er på danskvällen.

Ni kommer alltid vara mina favvisar=)


Gosar med Maria Och Bobbo =) gosgos*


Lägger bara ut denna bild på bloggen men har fixat en till blogg elle ja en extra sida som jag lägger ut bilder på
så gå gärna ut på den så får ni kolla på dom=)
www.dancefever.blogg.se/dansbilder


Gå gärna in och kika på Blenders hemsida där finns det smått och gott=)
www.blender.se


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0