Sannex I Askersund

 

Min kväll på dansen va jätte rolig, hade bra sällskap med mig och där så träffade man jätte trevliga personer =)

Sannex spelade bra under kvällen, lite lite missnöjd men de kan ha vart jag också men har hört de förut å då har de vart bättre.  Men de blir nog bra efter man har åkt på dom ett tag. Har bara vart på dom 2 gånger så det tar väl en stund att komma in i deras musikstil.

De va typ 30 par som dansa och 100 i baren typ. Det gick bra och dansa på golvet inget fel på det, men de va faktiskt några fläckar som va hala och några sträva.  Gick att dansa ändå =) Jag va uppe nästan hela tiden, för att hålla värmen uppe.

Tack för en rolig danskväll med er i Sannex, mitt sällskap och de jag dansade med =)

Nu kommer det lite bilder !

M sitter och lyssnar i Andreas snäcka =) Hon tyckte det va jätte kul att lyssna i den!
De sitter där och myser=)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0