Dansfesten I Lidköping!

Jag, Älsko, Suss och Sandra tog bilen och drog ner till Lidköping.

Vi gick in där Kindbergs och Scotts spelade.. hängde av oss och de första jag såg va Henke i Scotts=P
Jag gick fram till han och pratade lite med han...Stod där ett par minuter!
De va kul och se hans min när man kom hehe*

Efter pratstunden me Henke så gick jag bort till älsko och vi tog en sväng om=)
Dansade några låtar sen gick vi av, va ju inte de bästa dansgolv att dansa på.. stod för många som bara dansa och söp framför scenen typ! riktigt tråkigt när de blir så.

Sen efter typ halva kvällen så kom T och M..
Och M ville stå framför scenen men hon vågade inte stå där själv, för det va massa fyllon där och det förstår jag hur de känns. Så jag frågade henne, vill du att jag ska följa med dig ner?
M strålande som en sol när jag frågade... så vi gick ner.
Hon ställde sig precis framför scenen när Scotts spelade då..
och jag kände att de va lite pinsamt fast samtidigt kul=P
Kände att jag va lite ansvarig för M när vi stod där nere....  vet ju hur de känns att stå själv vid fyllon, har vart med om det jag me när jag va liten.
Så då måste man ju vara snäll och ställa upp för andra som e mindre!

Fick några bra bilder också på Scottarna och Kindbergs.
lägger upp de kanske idag eller senare i veckan på www.dancefever.blogg.se/dansbilder

Nu ska jag berätta nånting som hände i slutet!
Jag skulle gå fram och säga tack för ikväll och krama en person.
Och flickvännen satt bredvid och jag gick fram ändå..
men jag gick fram och gav en kram och tacka för kvällen...

Kan säga att de va inte omtyckt av henne och hennes kompisar.
Suss berätta att de kollade som faan på mig när jag gick därifrån och att typ flickvännen sa till han att han skulle
peka fuck u åt mig.. men de gjorde han inte.

Och jag säger bara om man har en pojkvän/flickvän som e känd eller då spelar i ett dansband
ska man faaaan inte vara så svartsjuk!
De e väl helt okej att bara ge en kram och säga tack för ikväll??!?!
Det är väl inge fel med det..
Kan säga också att om blickar kan döda så skulle jag vara död nu av henne.


Men jag hade iaf en underbar och rolig kväll!

                                                            Puss&Kram

                

              



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0