Scotts



Mina favvisar Scotts va i Norrköping!
Hade turen att jag va där hos en kompis och fick träffa dom=)
De spelade några låtar, utomhus va det... så en aning kallt va det.
Men jag klarade mig rätt så bra, stod och gungade me Scotts så man vart lite varm.
Iaf 3 låtar spelade dom från sin nyaste skiva.
Så fort Henke kom upp på scenen så kände han genast igen mig=P
Och de andra såg man på också att de kände igen mig fast inte kunde placera mig.

Scotts nya skiva släpptes igår!




Och JAG köpte ju den SJÄLVKLART.
Fick den signerad av grabbarna=)
Tog en hel del kort också så de lägger jag under morgondagen tror jag=P

Väntade enda tills de gick, ville ju ge kramar så stod en bra stund.
Och väntan va värt att vänta på hihi*
För kramar fick jag av alla=)


Nu går skivan varm hos mig...
Väldigt bra skiva ( I Love It )

Alla låtar e mycke bra.
Och den bästa låtskrivaren i hela sverige och världen E ju Henrik Sethsson.
Han e själv med i bandet Casanovas
men iaf så har han skrivit 4 låtar tillsammans me andra till Scotts.
En riktigt myslåt e " In A Moment Like This " duett me Erica från Drifters.
Den låten e med i Eurovision Song Contest 2010!
En kanon låt och absolut en dunder bra skiva, den e värd pengarna!!

SÅ KÖP SKIVAN NUUUUUU!!
http://www.ginza.se/Product/Product.aspx?Identifier=249066
http://cdon.se/musik/scotts/vi_gör_det_igen-8455025

Om ni inte vill köpa den på nätet så e det BARA att åka på en Scotts spelning och där kan ni köpa den från dom!

Puss&Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0