Scotts Nyaste Skiva

Hittade nästan alla låtar som är med på skivan.
Fattas bara 1 låt.. ingen kan älska som vi. Den låten hittar jag inte=(

Ni får nöja er med de andra.
Jag kan bara säga att denna skiva är riktig grym bra. De har verkligen gjort ett bra jobb.
Tack Scotts och alla som har skrivit låtarna på skivan...
Skivan är verkligen värd pengarna. Så köp den!!
Finns ute på ginza.se och cdon.com
Sen finns den ju absolut ute med Scotts spelningar..

*****************************************************************************************

Jennie

 



Vi gör det igen

 


In a moment like this

 


jag ångrar ingenting





beautiful sunday
 



Tillbaks med framtiden
 



Kristina från vilhemina
 



När vi har landat
 



Sofie





Bara Du




Hoppas ni njuter av alla låtarna som finns på skivan! för det gör jag..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0