Willly e en riktigt charmig!

Willy från Let`s dance den senaste grejen han gjorde. Man förknippar Willy med
Programmet Bygglov.
Han va i Norrköping och sjöng. En ny karriär=P
Han sjöng helt okej faktiskt men kan nog säga att han dansar bättre!

Men gud så charmig han är! fanns massa barn som gick fram till han.
Tog lite tid för mig att gå och ställa mig i kö. Jag va  en utav 6 älsta som stod där.
men sen tänkte jag, ehh va fasen inte ofta man ser han eller får autograf!
Så jag ställde mig i kön och när jag kom fram till Willy så sa han
" åhh vilken tjusig tjej som kommer här då, du får en planch  och ett kort "
man vart lite generad..
De va BARA jag som fick en planch av Willy.





    

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0